Edycja 2024

Edycja 2023

Edycja 2022

Edycja 2021

Edycja 2020

Edycja 2019

Edycja 2018

Edycja 2017

Edycja 2016

Edycja 2015

Edycja 2014

Edycja 2013

Edycja 2012

Edycja 2011

Edycja 2010

Edycja 2009

Edycja 2008

Edycja 2007

Edycja 2006

Edycja 2005

EBA Sp. z o.o.

Adres:
ul. Popiełuszki 86
38-401 Krosno

Telefon: 13 436 19 61
Fax: 13 432 37 79
E-mail: jtrybus@eba.pl
WWW: www.eba.pl
Logo firmy

EBA Sp. z o.o. to przykład firmy rodzinnej, która z małego warsztatu rzemieślniczego założonego w 1978r. poprzez konsekwentny rozwój osiągnęła dziś status poważnej firmy produkcyjno-usługowej w branży metaloplastyki. W roku 2007 nastąpiło przekształcenie działalności osoby fizycznej w spółkę prawa handlowego poprzez wniesienie całości majątku do spółki.

Misją przedsiębiorstwa jest tworzenie unikalnych i innowacyjnych rozwiązań, o dużych walorach funkcjonalnych i estetycznych opartych na bazie metalowej, umiejętnie połączonej z innymi technologiami. Oferowane przez nas rozwiązania pozytywnie wpływają na wzrost jakości życia naszych klientów, rozwój firmy i wzrost zadowolenia pracowników. Działalność firmy od lat związana jest z osobami niepełnosprawnymi - pragniemy aby ten aspekt był również w przyszłości istotnym elementem funkcjonowania firmy. Naszym, celem jest szeroko rozumiana pomoc osobom niepełnosprawnym, jak również tworzenie możliwości rozwoju i funkcjonowania tych osób w świecie stwarzającym szeroką gamę szans.

Hasło misyjne „Metal & More" mówi o tym, że firma działa w branży metalowej - pozostawiając jednocześnie szerokie pole manewru dotyczące rozwoju asortymentowego, czy nawet usługowego. Przesianie hasła podkreśla fakt, iż pragniemy kłaść duży nacisk na sferę dodaną produktów: głównie funkcjonalność, design, innowacyjność rozwiązań oraz inne przymioty mogące nieść za sobą możliwość zwiększenia ich atrakcyjności.

Firma buduje swoją pozycję na rynku poprzez utrzymanie oraz rozwój współpracy z dotychczasowymi dużymi klientami B2B, jak również próbie pozyskania nowych przy jednoczesnym skutecznym wprowadzaniu własnych produktów na rynek i uzyskaniu na nim silnej pozycji. Warto zauważyć iż obecne porfolio produktowe jest znacznie zdywersyfikowane, przy niewielkiej liczbie klientów z każdego z nich.

Strategia rozwoju zakłada umocnienie pozycji w segmentach produktowych, w których już działa Spółka, jak również wejście w nowy segment produktowy tj. urządzeń do automatyzacji sprzedaży.


| Strona główna PNG | Lista firm PNG 2010 | Lista firm PNG 2010 w kategorii firm średnich II |